Publicul larg va putea admira Golful VII abia la finele lunii viitoare, cu prilejul Salonului auto de la Paris și apoi, la iarnă, când mașina își va face apariția în showroom-uri. Volkswagen a continuat ofensiva informațională cu care pregătește lansarea celui mai vandabil model al său. Aflasem anterior că noua platformă MQB a facilitat reducerea greutății noului VW Golf VII cu 100 de kilograme și că media consumului a fost coborâtă cu aproape 25%. Bomba a venit în salva numărul doi: noul Golf va fi mai ieftin decât cel căruia îi va lua locul!
Este vorba de prețul minim al gamei, după cum indică presa internațională de specialitate. Versiunile superioare și cele bine asezonate cu echipamente opționale vor avea prețuri piperate. Motivul? Mulțimea de echipamente de ultimă generație sau existente până acum doar în gamele superioare. Câteva exemple: ACC (tempomatul adaptiv, care păstrează singur distanţa faţă de maşina din faţă) City Emergency Braking (frânează automat până la viteze de 30 km/h) Lane Departure Assist (avertizează șoferul dacă se părăsește banda de mers fără semnal) Traffic Sign Recognition (monitorizează și arată pe display semnele de circulație) OPS (sistemul de asistență la parcare cu camere 360 de grade și vedere aeriană) Fatigue Detection (monitorizează nivelul de oboseală al șoferului și îl invită, atunci când este cazul, să facă o pauză).sâmbătă, 25 august 2012
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu