Daca ne uitam putin la cifrele de vanzari ale tuturor brand-urilor din grupului Volkswagen singura marca care nu reuseste sa se mentina pe o pozitie de plutiere este Seat.
Pierderile marcii Seat incepand cu canul 2008 sunt cuantificate la peste 1 miliard de euro bani care ar fi putut creste celelate brand-uri precum Skoda sau Audi.
Ferdinand Dudenhoeffer a declarat ca cea mai logica solutie pentru a continua cresterea grupului VW pe plan mondial este ca germanii sa inchida complet fabricile Seat din Spania.
VW a cumparat marca iberica Seat in anul 1986 s a crescut capacitatea fabricii de la Martorell pana la un nivel de 500.000 unitati anual.
Singura solutie a celor de la VW este sa creasca reprezentantele marcii Seat din China, cea mai mare piata auto din lume.
Chiar si asa, drumul pentru a concura cu succes marca japoneza Toyota spre prima pozitie pe plan mondial este problematica.
Seat a lansat de curand pentru piata auto din Europa noua generatie de compacte Leon, o masina care se bazeaza pe viitorul VW Golf VII si care ofera o gama de motorizari atat pe benzina cat si diesel de top.
Din pacate masina nu a ajuns si pe piata auto din Romania pentru a face o diferenta la bilantul anual 2012.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu