Nici faimosul Porsche 911 Turbo RSR nu este uitat şi pentru a îi aduce un omagiu, modernele faruri cu bi-xenon preiau conturul negru ale sportivei din 1974. În partea frontală se observă un spoiler modificat într-o manieră aerodinamică. Nu doar modelele din anii '70 sunt folosite ca muze, ci dacă privim la plafon vom observa două "cocoaşe" specifice pentru ultimul clasic din gama Porsche, Porsche Carrera GT . În plus acest model vine cu pachetul estetic Chrono Package Plus
Revenind la partea tehnică, acest model se bazează pe platforma lui Porsche Carrera S, dar are ecartamentul mai amplu a l modelului Carrera 4S, pentru o stabilitate mai bună.. Acest model are o gardă la sol coborâtă cu 20 mm şi un diferenţial pe puntea spate. Motroul de 3.8 litri vine cu o putere crescută la 402 CP, prin modificarea admisie şi a sistemului de management al motorului.
Pentru că vorbim de un model care se intitulează Sport Classic, cei care vor moderna cutie cu ambreiaj dublu PDK, nu o vor primi, ci vor trebui să se mulţumească doar cu o tradţională cutie manuală. Dar cu siguranţă cei 250 de clienţi sunt doar colecţionari ce vor aprecia această ediţie la adevărata valoare şi se vr bucura de un sprint până la 100 km/h de 4,6 secunde şi de o viteză maximă de peste 300 km/h.
Sport Classic îşi va face debutul oficial la Salonul Auto de la Frankfurt în această lună şi va apărea pe străzi la începutul anului viitor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu