Se pare ca cei de la Worldcarfans au spionat noua platforma pentru Noul Golf 7
Acesta va sosi la inceputul anului 2012
Unele stiri Big include introducerea de VW Twin Drive tehnologia hibrid în Golf. Combinând un 1.5-litri diesel cu trei motoare electrice va da plug-in-vehicul 48 km (30 mile) de-electrice numai călătoresc şi se va reveni 113mpg un consum mediu de combustibil. Acest lucru este la egalitate cu ceea ce susţine Chevrolet Volt.
Chiar şi mai nou este ceva numit HCCI, care este în principiu, un motor pe benzină care se comportă ca un motor diesel în eficienţa combustibilului sale, precum şi emisiile de C02 mai curat. Punctul de HCCI principal de plecare de la alte benzine este lipsa ei de bujii. Cu toate acestea, va ridicate continuă să rev ca un motor normal de benzină cu o cutie DSG 7 TREPTE
Walter de' Silva sustine intr-un interviu acordat publicatiei Automotive News ca proiectarea de la zero a noului Golf 7 reprezinta cea mai mare provocare a vietii sale de pana acum. Dupa ce s-a implicat foarte putin la nivelul designului noului Golf 6, italianul preluand conducerea biroului de design al Grupului VW in timp ce modelul se afla deja in faza de dezvoltare, viitoarea generatie a celui mai vandut model european din toate timpurile ii da reale dureri de cap.
"Nu pot sa dorm noaptea atunci cand ma gandesc la viitorul Golf 7. Nu mi-am putut imagina vreodata ca voi ajunge sa desenez de la A la Z noul Golf", afirma De' Silva. Desi noul Golf este programat sa apara in 2012, proiectul este deja pe masa de "operatie" a designerilor de la Volkswagen, acestia incepand deja lucrul la ceea ce va deveni, considera De' Silva, cea mai importanta lucrare a carierei sale.
Italianul - cunoscut in lumea auto pentru desenul unor modele precum Alfa Romeo 156, Audi A5, Audi A6, Seat Altea sau Seat Leon si considerat creatorul celebrei grila single-frame a modelelor recente Audi - sustine ca se implica enorm in activitatea sa din cadrul Grupului Volkswagen, ultima sa creatie fiind una foarte importanta pentru portofoliul sau si al marcilor pe care le reprezinta. "In ultimii doi ani am petrecut mai mult timp cu Dr. Winterkorn (n.r. Directorul Grupului Volkswagen) decat cu sotia mea", considera italianul, care afirma despre noul Polo ca acesta reprezinta "o forma simpla si onesta. Iar a desena simplitatea este mult mai dificil decat a decora peste limita".
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu